یراق آلات شیشه سکوریت چیست؟ | گروه صنعتی اشنادر

منظور از یراق آلات شیشه سکوریت همان قطعات تکمیلی می باشد که در نصب شیشه های سکوریت نقش دارند. از این رو هر کدام از آنها عمل خاصی را انجام می دهند. یراق آلاتی که برای شیشه ها به کار می روند، قطعات مختلفی را شامل می‌ شوند. این قطعات نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر وظیفه‌ ای که انجام می دهند، با یکدیگر فرق دارند. امروزه تولید یراق آلات توسط سازنده های گوناگون انجام می پذیرد و نوع اصل آنها به استانداردترین شکل تولید می گردد و دارای جنس مرغوب می باشد. وجود یراق‌ آلات الزامی است تا بتوان شیشه های سکوریت را به شکلی ایمن و استاندارد در مکان مورد نظر قرار داد. این قطعات هم باعث بهتر جا گرفتن شیشه می‌ شوند و هم این که از افتادن آن جلوگیری به عمل می‌ آورند.

تولید یراق آلات شیشه سکوریت اصل به دو صورت ایرانی و خارجی انجام می‌ پذیرد و نمونه‌ های داخلی و خارجی از لحاظ کیفی دارای رقابتی تنگاتنگ می باشند. استفاده از نوع اصل یراق آلات همواره با مزایایی همراه می باشد. در نتیجه، لازم است که در خصوص آنها ابتدا شناخت کافی داشته باشید و نوع اصل آنها را تهیه کنید. یراق آلات نیز انواع متنوعی از قطعات را شامل می شوند و هر کدام از آنها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا می باشند. در قسمت های بعد به منظور آشنایی بهتر شما عزیزان به این موارد پرداخته می شود.

یراق آلات سکوریت
یراق آلات شیشه سکوریت

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

با توجه به اینکه نصب شیشه های سکوریت به قطعات مختلفی نیاز دارد، امروزه این قطعات با نام یراق آلات شیشه سکوریت شناخته می‌ شوند. این قطعات متنوع می باشند و هر کدام از آنها نام و در نتیجه ویژگی‌ های ساختاری خاص خود را دارا می باشند. مکان نصب هر قطعه و وظیفه در نظر گرفته شده برای آن با دیگری فرق دارد که در ادامه به  ذکر نام آنها  پرداخته می شود:

  1. فریم ها
  2. انواع استوپ
  3. تجهیزات نصب
  4. انواع دستگیره ها
  5. انواع قفل ها
  6. انواع بست ها
  7. انواع لولاها
  8. ریل ها
  9. متعلقات
  10. چسب های مخصوص
  11. ریموت ها

موارد فوق فقط بخشی از یراق آلات را شامل می‌ شوند که جهت نصب شیشه سکوریت مورد نیاز می باشند. در واقع می توان گفت که هر قطعه کمکی که می تواند بسیار کوچک و در حد یک پیچ یا لولا باشند تا قطعات بزرگ مانند قاب ها و لوله هایی که برای این کار مورد نیاز هستند جزوه یراق‌ آلات به شمار می آیند.

خصوصیات یراق آلات

در رابطه با خصوصیات یراق آلات شیشه سکوریت با توجه به نوع آنها می توان صحبت کرد. به طور مثال، دستگیره ها، قفل ها و لولا ها با استفاده از آلیاژ های بسیار مرغوب و سخت مانند فولاد ساخته می شوند. اما، برخی دیگر از دستگیره ها یا متعلقات با استفاده از متریال های دیگر ساخته می شوند. از خصوصیات بارزی که همه این قطعات دارند این است که بسیار دقیق و استاندارد تولید می شوند. در واقع استاندارد بودن یک خصوصیت ضروری برای آنها می باشد که وجود آن اجازه میدهد تا نصب قطعه به درستی انجام پذیرد. با این تفاسیر، هر کدام از قطعاتی که در قسمت قبل به آنها اشاره شد دارای اندازه های استاندارد و ویژگی هایی می باشند که برای آن قطعه ضروری است. از دیگر خصوصیاتی که این قطعات دارند این است که مختص شیشه های سکوریت ساخته می شوند.

یراق آلات شیشه سکوریت چیست؟
یراق آلات سکوریت

خرید یراق آلات شیشه سکوریت

در هنگام خرید یراق آلات شیشه سکوریت لازم است که مشتری نکاتی را در نظر داشته باشد؛ به عبارت دیگر هدف خریدار باید تهیه نوع استاندارد و مرغوب به این قطعات باشد. در حالت کلی خرید یراق آلات به نوعی مهارت و تخصص نیازمند است؛ به همین علت توصیه ما این است که خرید آنها توسط کسانی انجام شود که با این قطعات آشنایی کافی دارند. در صورتی که نسبت به آنها شناخت ندارید نیز می توانید خرید هر قطعه را با راهنمایی‌ های کارشناسان فروش انجام دهید. چرا که هر نوع از یراق آلات خود نمونه های مختلفی را شامل می شود. به طور مثال، شما استوپ ها را در نظر بگیرید که چندین مدل را شامل می‌ شوند و هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارا می باشد. این امر در خصوص دیگر قطعات نیز صدق می‌ کند.

نکته دیگری که در خرید یراق آلات شیشه سکوریت باید در نظر داشته باشید، به مرکز خرید آنها مربوط می‌ شود و شما از خرید آن ها از طریق مراکز ناشناخته باید جلوگیری کنید. با توجه به اینکه امروزه امکان فروش انواع یراق آلات به صورت اینترنتی نیز وجود دارد، اگر می خواهید خریدی آسان و فوری داشته باشید، ابتدا باید از خصوصیات هر کدام مطلع شده و سپس جهت خرید آنها اقدام کنید. در نتیجه توصیه می شود که هرگونه یراق آلات را به صورت اینترنتی سفارش دهید و تهیه کنید.

فرم دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان گروه صنعتی اشنادر فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام و نام خانودگی

قیمت یراق آلات برای شیشه سکوریت

با توجه به هزینه هایی که برای انواع یراق آلات شیشه سکوریت صرف می گردد، هر کدام از آنها نیز قیمت مخصوص به خود را دارند. قیمت قطعات مختلف یراق آلات با یکدیگر فرق دارد و قطعات بزرگتر که از جنس های مرغوب تر ساخته می شوند، قیمت بیشتری در مقایسه با دیگر قطعات دارند.

لیست قیمت مربوط به یراق آلات مخصوص شیشه سکوریت توسط کارشناسان فروش گروه صنعتی اشنادر قابل استعلام می باشد. در واقع، قیمت روز آنها در اختیار مشتری قرار می گیرد تا خریدار با اطلاع از قیمت روز آنها، بتوانند خرید خود را انجام دهند. با توجه به اینکه فروش به صورت مستقیم انجام می پذیرد و واسطه‌ های فروش به حداقل رسیده اند، قیمت ها نیز بسیار مناسب و به صرفه هستند.

در سایت حاضر نیز و فروش انواع یراق آلات به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. فروش به صورت نامحدود انجام می‌گیرد. در نتیجه خریداران در هر نقطه از کشور که هستند، می توانند جهت خرید آنها به صورت عمده یا جزئی اقدام کنند. تنوع یراق آلات در این سایت بسیار بالا می باشند و هر نوع قطعه را که شما لازم داشته باشید، از بین آنها می توانید به راحتی انتخاب و به صورت غیر حضوری خریداری کنید.

تلفن تماس مرکز پاسخگویی مشتریان: ۰۹۱۲۲۳۹۱۴۸۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *